09.30 – 10.00 Welcome coffee
10.00 – 13.00 Valentin Hanga, Senior trainer
1. Negociere sau Vanzare?
- Cand incepe negocierea sau cand se termina vanzarea?
2. Pasii procesului de Negociere
- Declinarea POZITIEI participantilor la inceputul negocierii
- Descoperirea INTERESELOR commune si gasirea SOLUTIILOR potrivite
- Schimbul de variabile; aplicarea principiului BATNA
3. Pasii procesului de Vanzare
- Dezideratul fiecarui pas al procesului
- Pregatirea vanzarii, sau stabilirea planurilor de actiune - cheia catre rezultatul dorit
- Pregatirea ofertei - un punct castigat inainte ca vanzarea sa inceapa
1. Negociere sau Vanzare?
- Cand incepe negocierea sau cand se termina vanzarea?
2. Pasii procesului de Negociere
- Declinarea POZITIEI participantilor la inceputul negocierii
- Descoperirea INTERESELOR commune si gasirea SOLUTIILOR potrivite
- Schimbul de variabile; aplicarea principiului BATNA
3. Pasii procesului de Vanzare
- Dezideratul fiecarui pas al procesului
- Pregatirea vanzarii, sau stabilirea planurilor de actiune - cheia catre rezultatul dorit
- Pregatirea ofertei - un punct castigat inainte ca vanzarea sa inceapa
12.00 – 13.00 Dejun
13.00 – 16.30 Valentin Hanga, Senior trainer
4. Elemente importante folosite in stabilirea telefonica a intalnirii/vanzarii la telefon
Constructia raspunsului asertiv. Tehnica celor "3S". Etapele apelului
5. Descoperirea nevoilor clientului
- Recomandarea solutiei (produselor&serviciilor)
- Incheierea vanzarii
6. Elemente de "Analiza Comportamentala" utilizate in procesul de negociere/vanzare
- Definirea modelului LIFO
- Utilizarea elementelor de psihologie a cumparatorului, in vederea controlarii "raportului de putere" stabilit la inceputul vanzarii
7. Regulile ascultarii assertive
8. Legile persuasiunii
4. Elemente importante folosite in stabilirea telefonica a intalnirii/vanzarii la telefon
Constructia raspunsului asertiv. Tehnica celor "3S". Etapele apelului
5. Descoperirea nevoilor clientului
- Recomandarea solutiei (produselor&serviciilor)
- Incheierea vanzarii
6. Elemente de "Analiza Comportamentala" utilizate in procesul de negociere/vanzare
- Definirea modelului LIFO
- Utilizarea elementelor de psihologie a cumparatorului, in vederea controlarii "raportului de putere" stabilit la inceputul vanzarii
7. Regulile ascultarii assertive
8. Legile persuasiunii
Taxa de participare : 450 lei plus TVA
Reduceri acordate :
10% pentru patru sau mai multe persoane din aceeasi companie
Pentru inscriere scrieti la office@trainyourbrain.ro / 0726824784 detalii,sursa: https://www.facebook.com/events/1558477134432640/
10% pentru patru sau mai multe persoane din aceeasi companie
Pentru inscriere scrieti la office@trainyourbrain.ro / 0726824784 detalii,sursa: https://www.facebook.com/events/1558477134432640/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu