Obiectivul general al strategiei in domeniul Turismului, IMM si
Mediului de afaceri implica, pe de o parte, un efort de reconstructie,
promovare si crestere a numarului de turisti si, pe de alta parte, in
implementarea de politici privind sporirea competitivitatii economice si
refacerea increderii investitorilor si, in general, a clasei
antreprenoriale in mediul de afaceri romanesc. Aceste activitati vizeaza
promovarea Romaniei ca destinatie turistica prin realizarea unei
strategii turistice nationale, imbunatatiri aduse in plan legislativ,
facilitati fiscale si o serie de solutii sectoriale in domeniul
turistic. In ceea ce priveste IMM-urile si sprijinirea mediului de
afaceri, avem in vedere o serie de facilitati fiscale pentru crearea de
locuri de munca, stimularea si dezvoltarea sectorului IMM si
consolidarea instrumentelor de garantare si contragarantare pentru
stimularea sectorului IMM.
Strategie in turism
•
Preluarea modelului de organizare din tari cu experienta in turism,
referitoare la Sistemul de Turism Local pe zone omogene din punct de
vedere natural si antropic, pentru a valorifica, intr-un sistem
integrat, resursele locale culturale, agricole, mestesugaresti etc.;
•
Consolidarea experientelor si traditiilor din turismul romanesc
(turismul montan, de litoral, de tineret, circuitele culturale, turismul
rural etc.) prin racordarea lor la tendintele si practicile europene si
mondiale;
• Dezvoltarea si promovarea produselor turistice cu
valoare adaugata (turismul eco, de sanatate, de conferinte si congrese,
cultural etc.);
• Introducerea standardelor de calitate in
activitatea turistica, care devin principal instrument de control al
statului in domeniul turismului;
• Descentralizarea activitatii de autorizare si avizari;
•
Promovarea si valorificarea avantajului competitiv al unor produse si
servicii romanesti (medicale, agricole, IT, industrii creative etc.). detalii, sursa www.fivestar-hospitality.ro http://www.fivestar-hospitality.ro/ro/programul-de-guvernare-2013---2016-pentru-sectorul-turistic-31061
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu